BLINK.PL - OGICOM

Bezpłatna infolinia: 0800 702 997

biuro@blink.pl

061 622-25-00

Pomoc on-line

061 622-25-25

SERWERY
PROMOCJE
POMOC
O NAS
regulamin | kontakt


SERWERY

POMOC

O NAS
Pomoc
FAQ

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Podstawowym sposobem jest wypełnienie formularza zamówienia w naszym serwisie WWW. Mogą Państwo skontaktować się także z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 061 622-25-00 i złożyć zamówienie telefonicznie.

Powrót
PO JAKIM CZASIE ZAMÓWIONE KONTO JEST AKTYWNE?

Konto aktywowane jest automatycznie po wypełnieniu formularza zamówienia na naszych strona WWW.

Powrót
CZY PONOSZĘ JAKIEŚ KOSZTY REZYGNUJĄC Z KONTA W TRAKCIE OKRESU TESTOWEGO?

Nie. Żadnych.

Powrót
CZY BĘDE MÓGŁ ZMIENIĆ WYBRANY SERWER NA WIĘKSZY (MNIESZY)?

Tak. Zmiana taka nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Powrót
W JAKI SPOSÓB ODBYWA SIĘ PRZEDŁUŻANIE WAŻNOŚCI POSIADANYCH PRODUKTÓW?

Na 21 dni przed końcem opłaconego okresu abonamentowego wystawiamy i przesyłamy pocztą tradycyjną oraz elektroniczną dokumenty umożliwiające opłacenie kolejnego okresu abonamentowe.

Powrót

Wszystkie prawa zastrzeżone.